Saturday, February 26, 2011

MaKaNaN KeSuKaaN Si HaNiM...

assalamualaikum...

sebenarnya banyak benda kat kepala aku nih nak tulis tu blog nih..memacam benda nak di share dengan korang..tapi mood menulis belum datang + kepala duk serabut fikir banyak sangat keja sekarang ni..tapi aku still nak update blog nih..
so untuk entry ringan sket kali ni aku sajer nak share dengan korang beberapa western foods yang aku suke...sajer nak update blog cuci mata + telan air liur..hehehe...


jom layan gambar2 foods ni semua.. :-)

1)paling suke nih!!mix lamb chop...kita orang selalu makan steak ni kat steak house kat kg baru
2)sizzling beef steak...tempat yg sama..kg baru....

3)sizzling chicken ..sama dengan 2 yang atas....kg baru.





4)ok!chup!!!!memang kuar tajuk jap...ni mee goreng mamak + tea tarik kat Shah Alam Convention Center(SACC)...perghhh terbaek!!!.mahal sket tapi berbaloi2 ok...penuh udang,ayam,sotong...nyum..nyum..



5)set tuna croisant + pastry+ ice cafe latte.... @delifrance


6)nando's..kalo kebulur sangat aku amik skali ngn nasik..kalo tak aku ganti dengan fruits ;-p




7) kenny roger's set...nyum..nyummmm



8)fish & chips,chocolate cake + ice cafe latte (kalo kebulur tahap sehari tak makan) @secret recipe




9) seafoods spaghetti +ice caffe latte + mushroom soup set @delifrance... (sedap tapi
lepas mkn termenung jap..muak!haha)


10) mushroom soup + garlic bread @pizza hut


11) pizza hut super supreme.. (blh makan 5-6 org banyak nih)

13)set terbaru daripada pizza hut..pe nama tah..tapi ada bbq chicken,chips + kebab rase nyer benda tu..sedap! satu plate ni blh makan tuk 5 orang.. (banyak sebenarnya nih..tapi dah makan separuh baru teringat nak amik gambar..haha)

so amacam??muntah hijau tak tengok gambar foods bebanyak nih?sampai 13 keping...haha


ok insyaAllah nanti aku update lagi gambar2 foods yang aku suka..malay foods,japanese etc....hehehe..



























No comments: