Thursday, May 27, 2010

AKu PeRgi MemBaWa DiRi Yg HiNA...

hello kengkawannnn....

*copy gambar daripada fb kawan yang dah pergi lebih awal :) *


insyaAllah mulai malam esok (malam ni) iaitu tepat jam 12++am ni aku dan keluarga dah berada di mekah.ke satu tempat yang kita semua orang islam akan sangat2 nak pergi.Alhamdulillah rezeki aku dan adik2 sampai awal dan dalam umur yang masih muda.(abah & mak dah pernah pergi sebelum ni untuk haji & umrah).Alhamdulillah..


aku rasa aku penah citer kat post aku yang sebelum2 ni yang aku sangat2 nak pergi ke mekah.aneh nyer dalam masa 2,3 tahun kebelakangan ni aku selalu sangat mimpi aku berada di mekah.samaada tengah beribadat kat sana atau dalam penerbangan ke sana.terlalu kerap mimpi sampai aku tertanya2 apa maksud mimpi aku tu?aku harap2 pemergiaan aku kat sana akan dapat menjawab segala mimpi aku beberapa tahun ni..

-

-



tapi memang betul orang cakap.dugaan kita untuk jadi tetamu Allah ni sangat2 kuat.(sekurang2 nyer bagi diri aku).dugaaan bebanan kerja yang makin dekat makin bertimbun.clients sana sini call,job berlambak2 masuk sepanjang tarikh aku kat sana.berpuluh2 ribu nilai jobs tu semua. (tapi semua aku terpaksa tolak sebab memang aku dah berniat nak tolak semua job sepanjang tempoh umrah ni).keadaan kesihatan aku yang semakin buruk kebelakangan ni.semenjak accident 2 bulan lepas terus aku selalu sakit & period pun jadi tak betul (T_T).sampai ke saat ni aku masih demam selsema & baru jer balik meeting dengan client.
-
-
kerja bertimbun2 menunggu balik jer daripada umrah insyaAllah.tu yang aku kena call semua clients to inform aku umrah.sebab takut dorang cari aku nanti.meeting pun semua kena setel sebelum pergi ni.gaji2 staff lagi..eeee segala nyer la kena setel.stress!! (T_T)

-

-



aku berdoa ibadat aku nanti akan di terima dan di permudahkan.semoga kembali nyer nanti aku boleh berubah menjadi muslimah yang taat.aku tak berjanji untuk satu perubahan yang drastik.biarlah sikit2 dan berterusan.yang paling penting perubahan daripada segi amal ibadatku.
-
-

doakan kami sekeluarga selamat pergi dan pulang.ampun dan maaf atas segala terlanjur kata dan laku..maaf aku tak inform awal2 pasal ni.sebab sangat sibuk dan memang antara tujuan ku untuk tak menghebahkan awal2.takut tak jadi..:)
-
-
ampun dan maaf sekali lagi..assalamualaikum..





No comments: