Thursday, May 6, 2010

heheheheh... ;-p

hellooooooooooooooooo..:)

hari tu jalan2..then terjumpa benda2 nih..kebetulan memang 2 way cake,eye liner & eye brow pencil dah ala-ala nak tamat riwayat nyerr..

sebelum ni guna lancome bagai..then tiba2 main2 try brand ni kat counter dia dan tiba2 rasa macam..tinggg!!!eh macam best jer..jomm try yukkkk!!

akhir nyer aku pun beli lah...ini..ini..dan itu..

brand yang aku beli ialah.....jeng..jengg...jenggggg....

-




-



-

*SIMPLYSITI by siti nurhaliza* hehehe... ;-p




*percaya tak??percaya laaaahhh (sile nyanyi intonasi lagu percayalah).. ;-p*
-
-
aku dah guna seminggu..so far ok lah!product from korea kann..
-
tapi aku memang suka 2 way cake& eye liner dia.aku beli 2 jenis eyeliner dia terus.liquid & pencil.dia sangat2 membantu untuk mata yg sepek-macam-aku dan sangat memerlukan khidmat eyeliner untuk nampakkan yang mata -itu-wujud.. ;-p
-
harga product ni boleh tahan gak mahal nyer.tapi still dalam kategori harga mampu.. :)
-
-
ehhh aku dah jadi jurucakap utk simplysiti lak..agak2 dato siti nak amik tak aku jadi PRO dia.."sila lah dato'!!pasti product anda meletop!!"..hahahaha (verangan hidup!!)
-
-
*p/s:aku tak lah peminat fanatik siti..tapi...yg penting product ni ada tanda halal drp jakim :-) *



2 comments:

Nas said...

hekelehhhh...aritu kau la yg paling hebat kutuk...sieee ke awookkkkk kakkkkkkk!!!

HaNiM JeFF said...

Bencinta~~lalalalal