Thursday, January 20, 2011

My NeW KiTTen!!

assalamualaikum & hello kengkawannnnnnnn....

kat umah aku ada berbelas ekor kucing..mak aku sayang sangat ke kucing2 ni semua.jom kita berkenalan dengan my new kitten...



-helloooooooooooooooooooo!!!! -

-hai!my name is snowy...u can call me nowy..... mata saya kaler biru tauu..;-)


-this is my mama..her name is uteh...mata mama saya kaler kuning-

-tengok!mama saya tengah cium saya..mama sgt sayang saya!saya pun sayang mama saya!-




*ok!insyaAllah nanti aku upload gambar kuceng2 lain (yg mana cun jer)..haha..;-P















2 comments:

Nas said...

berbelas belas kucing kat rumah awak????macamane awak jage kebersihan dan kecantikan rumah awak ye? nak tau rahsienye...!! oohhh...saya sgt suke kucing..harap boleh ade berbelas-belas ekor kucing juge di rumah saya... (mata berkaca penuh harapan)

HaNiM PoSh said...

sinting~~~