Monday, March 30, 2009

HaiiiiHhhh...:-(

hari ni mood aku gler tak best,
pagi2 lg kt Ym aku di tegur oleh seseorg & citer masalah dia,
aku sbgai pendengar setia baca mslah & consult la dia,
tetapi lama kelamaan masalah yg asalnya pasal mood swing dia,
tp last2 brtukar jadi masalah kami berdua..
kerja aku gler byk hari ni coz belah ptg aku ada meeting ngn bank,
tp aku tetap setia melayan masalah dia smbil buat kerja,
phone call dr clients masuk bertalu2,
call staff aku yg incharge tu event weekend ni tak dpt2,
paperwork tuk present ptg ngn bank tak gak siap2,
kepala aku bertambah tepu,semak dgn byk benda nk di fikirkan,
masalah dia,bank,staff,clients..,
akhirnya tepat kul 2.30 ptg paperwork aku siap & masalah dia pun berjaya aku setelkan,
jam 3.30pm aku brjaya smpi tuk meeting ngn pihak bank,
masalah ngn staff tu smpi saat ni still gak x selesai,
apa2 pun yg menyebabkan mood aku gler x best skrg ialah:
MASALAH SESEORG TU DAH BERUBAH JD MASALAH KAMI BERDUA
haiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...:-(

No comments: