Thursday, June 4, 2009

DaH BeRsaWang...

hello kengkawan..!!

wah lama gler aku x jenguk & update blog nih..dah bersawang pun..;-p
kenapa aku x update??hurmmm mcm2 yg berlaku lately...busy ngn keja,life & smua laaa..
byk sebenarnya aku nk kongsi ngn korg..tp nantila tggu masa yg sesuai tuk aku cerita..

terlalu byk citer suka duka aku sepanjang proses penyepian ku ini..(ada ker ayat mcm nih??;-p)

tp seriously..mmg busy gler....so kat kwn2 yg aku x reply call,sms,email,facebook,friendster..mmg bukan di sengajakan..huhuhu

seminggu ni aku sibuk ke shah alam..wat event ngn TV9..dorg ada recording for MARI BERTARANUM & MARI MENGAJI..pasni sambung lg mggu depan..best rr dpt tgk dorg wat recording kt studio..tapi since aku mmg budak mass comm..suasana tu mmg dah biasa tgk..kebetulan lak majority staff primework tu mmg ex mass comm...
pe2 pun baik gler kan aku involve ngn event agama...muahahahaha..;-p

ok..nanti bila free aku berblog lg yer...
tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: