Thursday, October 1, 2009

ApA Yg PaSTi...


apa yg pasti..tak kire la psl keja or keputusan psl hidup...makin hari aku makin :

-cerewet...
-memilih...
-pendiam (maksud nyer..hanya 1,2 org jer yg tau rahsie aku& aku nk share citer)
-seorang yg sgt susah nak di bace hati nye (esp psl lelaki..suke or tak..(ni kwn2 aku laa ckp)...)

*aku baru reject sorg mamat tu kelmarin..for d 2nd time..harap dia tak tanye2 dh pasni..soal hati kite x blh pakse..setiap kite berhak memilih yg trbaik tuk bahagie.tul x?? (-_-) *

5 comments:

Irah Aizi said...

huyyoooo!!!
along ade org suke...!!!!

wah wah wah...
laku ye..

HaNiM PoSh said...

eh maze!!
ni baru sorg yg along citer..hakikat nyer ada 5,6 org...~lalalala~

maleh jer nk citerrrrrrrr .... (maluuu laaaa )

sya said...

nak mkn mskn mak!!...nk blik umah!!
=(

pojie said...

ALLAH jdikan mhluk nya semua ada pasangan....cma klau yg xde jodoh tu tnda nya pasangan nya dah xde kat muka bumi ni....mksudnya dah mngal dunia....ni fakta....

pojie said...

jd kna byk sabar....& truskan usaha....jg kcwa @ mdah putus asa....