Monday, January 19, 2009

MeLePakKan DiRi

hello kengkawan..:)

sabtu mggu lepas..10hb..aku gi lepak ngn kwn2 zaman sekolah..kami ni semua budak2 ampang....kami kwn since skolah rendah & alhamdulillah smua dh jd org..ramai yg jd engineer,pharmacist ,exec & aku bsnes..hehehe;p..kita org mmg akan jumpa atleast 2 bln skali..lepak2 tuk gosip & update psl memasing..sorg jer yg dh kawin..nurul..yg lain??mmm rrr..mmm...tgh tggu calon..hahaha

aku,fir,wan,nurul& husband(hafiz),lin,fazreen...yg ni jer yg dtg..suku jer...yg lain..adooo..;p
ye rrr..kul 8 pagi..sabtu lak tu..saper nk dtg kn??haruss laaa tido..:)

kita org janji kul 8am..kt restoran nasi lemak antarabangsa..tepi coffee bean..yg menghadap ampang putri hospital tu..restoran ni baru dlm 2 bln buka..mmg grand rrr decoration dia..(utk sebuah kedai nasi lemak)

aku amik wan & fir kt umah dorg..tepat kul 8 kami smpi..tapii...mmg adoo tul kedai tu..TAK BUKA LG!! kata jual nasi lemak..tp kul 9 lebih baru nk start..so..memandangkn dorg kesian kt aku yg mengejar masa..mkn jerla kt kopitiam sblh tu..HAINAN STATION..(kak dila..jom gi..)..ok gak rr makanan dia..

kami lepak2..mkn2..gosip..tapi sayang nya aku kena gerak awal..actually aku ada event kul 11am tu..kt YaPEIM..kl..so kul 10 dh kena gerak..huhuhu..sedih tul!! knpa la kena hari yg sama gak.x dpt nk gosip..lepak lama2...well mcm yg smua org tau..aku sgt2 suka lepak kopitiam..coz i luv coffee!!mmuahhhh..:)

ok jom kita tgk gmbr jap...


since abah pun dh cal kul 10 lebih tu tanya bila nk sampai ke tmpt event tu..aku dgn melompat nyer pegi..aku speed keta gler2..11okm/hrs..lalu kt AKLEH..hehehehe..nasib keta tu laju & jln x sibuk...dlm 15 minit aku dh smpi kl..Jln Sultan Sulaiman..hehehe

Smpi YaPEIM..terus aku trhegeh2 tgk staff smua wat keja...alaaa..dh siap pun dorg setting..abah sajer jer dengki tau aku nk lepak2..hehehe..

tujuan aku bebel kt sini 1 jer sebenarnya..KENAPA KAH KEDAI NASI LEMAK BUKA KUL 9 LEBIH??nama pun nasi lemak kn??bukan nasi campur...haihhhhh...kempunan kami nk mkn nasi lemak hari tu..huhuhu..:((

No comments: