Wednesday, January 13, 2010

MaSa Yg DaH TiBa....

Alhamdulillah chickenpox makin ok..
tinggal parut2 jer untuk tertanggal
nasib kat muka ada5,6 bijik jer..
tu pun kat dahi (fuhh selamat..blh cover sket ngn makeup)Align Center
tangan,kaki pulak clear gler..memang tak kena,
so bila org tgk muka aku dorg boleh ingat aku just di serang jerawat (better than chickenpox kann?? )... (T_T),
mulai hari ni aku dah start boleh keluar umah & jumpa clients,
bermula lah semula episod hidup ku yg sgt2 pening & meletihkan..

apa2 pun hari ni aku bersyukur,
hari yg di tunggu2 oleh kami sekeluarga selama 4 thn dah tiba ,
(maaf tak blh nak inform apa benda nyer)
Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdullilahh..
Semoga bermula hari ni bermula laa semua episod baru..
dah tak ada zaman gelap mcm 4 thn ni..
semoga ianya menjadi pembuka kpd sebuah lembaran yg baru & hanya di penuhi dengan warna2 & catatan yg menggembirakan..
Dan aku akan terus menjadi peranan paling penting utk memastikan ianya terus dipenuhi dgn coretan berwarna ceria..
aku perlu kerja lagi kuat supaya tidak ada lagi tangisan & warna2 gelap mcm 4thn ni..
mcm mana penantian aku selama 27thn utk dpt chickenpox & parut nya makin sembuh hari ni..
dan..
semoga hari ini akan terus menjadi pembukaan utk satu catatan baru...
aminnnn...

~~No More Tears..~~

No comments: