Saturday, January 9, 2010

SelaMaT HaRi JaDi Abah!!

hari ni..9/1/10,
genaplah umur abah 55 tahun!!
selamat hari jadi abah!
semoga panjang umur,murah rezeki,sihat,happy & bahagia dunia akhirat..
umur aku 27thn ni adalah umur yg sama time abah dapat aku dulu.. :)
dulu aku anak abah..(sah2 muka sebijik & apa sakit abah ada SEMUA aku waris dari lahir sampailah ke saat ni.. ;)
tapi since berbsnes ni aku sllu gaduh/selisih pendapat ngn abah (biasalahkan anak & bapak..memasing ada idea sendiri)
tapi mcm mana pun..aku tetap sayang abah.. :)

mulai hari ni tertunailah semua perjanjian aku ngn abah selama berapa tahun ni,
bila aku stress ngn bsnes abah sure pujuk ckp..
"tunggu sampai umur abah 55thn insyaAllah.."
maka hari ni terlaksana lah semua amanah aku kat abah & family..
Allhamdulillah aku berjaya lalu & bertahan utk berapa tahun ni.. :)


~~SELAMAT HARI JADI ABAH!!~~~


*abah & mak >>dua2 nyawaku.. :) *



p/s : hari ni abah dpt lah epf umur 55thn dia...nak sikit abahhhhhh~~lalalalalalala~~

No comments: